Dana 29.01.2025. održano je Županijsko stručno vijeće stručnih suradnika psihologa i nastavnika u srednjim školama Primorsko-goranske i Ličko-senjske županije s voditeljem psihologom Tonijem Erdfeldom.
Dr. sc. Valnea Žauhar upoznala nas je s emocionalnim doživljajem glazbe koji se u psihologiji intenzivno istražuje. Hoće li se i koji će se osjećaji aktivirati tijekom slušanja glazbe te koliko će biti intenzivni ovisi o karakteristikama same glazbe, o kontekstu u kojem se ona sluša te o karakteristikama slušatelja. Kako bi se stekla cjelovitija slika o emocionalnom doživljaju glazbe, istraživanja se provode ne samo s reprezentativnim uzorcima slušatelja, već i s reprezentativnim uzorcima glazbenih brojeva i situacija. Neka od aktualnih istraživačkih pitanja o kojima je na predavanju bilo riječi su: Kako nastaje emocionalni doživljaj glazbe? Čemu se mogu pripisati sličnosti i razlike u doživljaju iste skladbe kod različitih slušatelja? Koja je uloga naših očekivanja u nastajanju emocionalnog doživljaja glazbe? Zašto ponekad doživimo jaku reakciju na neku skladbu koju smo prethodno već mnogo puta slušali? Doživljavaju li djeca osjećaje tijekom slušanja glazbe?
U okviru predavanja prikazani su i preliminarni rezultati recentnog istraživanja o emocionalnom doživljaju slušanja glazbe na nastavi Glazbene umjetnosti u srednjim školama.
Sabina Saltović je na intervizijskoj radionici predstavila prikaze slučajeva rada s učenicima uz konstruktivnu raspravu s kolegicama i kolegama o prednostima i nedostacima svakog pristupa.
Toni Erdfeld je kroz prezentaciju i nekoliko praktičnih vježbi predstavio edukacijsku aktivnost "Mindfulness i meditacija" - iskustva s Erasmus+ mobilnosti“. Tečaj je održan u Alicanteu, Španjolska, krajem studenog 2024. godine i dio je projekta „Zdrav um – sretan život“ (Healthy mind – happy life; ID: 2024-1-HR01-KA122-SCH-000213589).